Het avontuur begint - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Mirthe Hazenberg - WaarBenJij.nu Het avontuur begint - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Mirthe Hazenberg - WaarBenJij.nu

Het avontuur begint

Door: Mirthe Hazenberg

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

17 November 2016 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Hier ben ik dan, aangekomen op Gran Canaria...................

Nu begint alles, hier staan we dan met 2 andere klasgenoten op het vliegveld van Gran Canaria. We worden opgehaald door een taxi die geregeld is via MAXinternship. MAXinternship is een bedrijf die studenten uitwisselt naar buitenlandse stages. Vervolgens bracht onze taxichauffeur ons naar het verkeerde hotel. Door onze eigen oplettendheid hebben we haar gecorrigeerd, daarentegen was het wel een erg gezellige rit....

Beste lezers,

Mijn naam is Mirthe Hazenberg, ik ben geboren op 15-12-1995. Ik studeer Leisure & Hospitality aan het ROC van Twente in Enschede. Dit is mijn derde jaar, laatste jaar en laatste stage. In het laatste jaar moet je een stage van 5 maanden lopen als entertainer of receptionist, je kan kiezen of je het in het buitenland wilt gaan doen of in eigen land. Ik heb natuurlijk gekozen voor entertainment en sport in het buitenland. Mijn stage gaat over het vermaken van hotelgasten en begeleiden van activiteiten en spellen.

Gloria Palace Royal:
Het Gloria Palace Royal**** hotel waar ik nu stage loop, is onderdeel van een keten van 4 hotels. De keten heet Gloria Thalasso & Hotels ****. Ik heb het prima voor elkaar hier met een uitstekende ligging aan het zeer populaire strand Playa de Amadoris, voorzien van luxe kamers en suites met al het comfort van een vier sterren superieur hotel Ook de gezellige havenstad Puerto Rico is niet verder dan 5 minuten van het hotel vandaan.

Aankomst:
Aangekomen in het Gloria Palace Royal hotel, kreeg ik de regels in handen gedrukt en werd ik verwelkomt door een van de receptionisten, ook heb ik mijn contract getekend tijdens het gesprek. Vlak daarna heb ik mijn kamer toegewezen gekregen en ook een kleine rondleiding gekregen. Gelukkig was er 1 collega aanwezig in het hotel van het animatieteam, waarin ik zou komen te werken. Zij heeft mij meer kunnen uitleggen en laten zien.

Eerste indruk:
Eerste indruk van het hotel. Het hotel maakte een luxe indruk op mij wegens de lobby, zwembaden, wellness & sport center en niet te vergeten het gebouw zelf. Het gebouw is gebouwd in de rotsen en is opgetrokken uit natuursteen.

Ik heb er ontzettend veel zin in, ik kijk uit naar de komende maanden.

Voor nu sluit ik mijn oogjes toe. In de volgende blogs vertel ik over mijn werkzaamheden en de bijbehorende onderwerpen.

Buenas noches amigo's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2017

Ultimo blog

27 Februari 2017

Fourth month

27 Januari 2017

Half way- La media

17 December 2016

Segundo mes

17 November 2016

Het avontuur begint
Mirthe

Hallo daar, mijn naam is Mirthe Hazenberg, ik volg de opleiding Leisure & Hospitality op het ROC van Twente op de locatie ' De Grolsche Veste'. Dit is mijn laatste leerjaar van niveau 3, en loop momenteel stage in hotel Gloria Palace Royal Thalasso & Spa op het eiland genaamd Gran Canaria gedurende 5 maanden. Mijn werkzaamheden hier zijn, gasten vermaken, activiteiten begeleiden, dansles geven, sporten en meer dergelijke activiteiten voor jong en oud. Tijdens mijn stage moet ik een blog bijhouden voor het examen vak Nederlands. Dus dat doe ik bij deze....... Ik wens iedereen veel lees plezier. Hasta luego!

Actief sinds 26 Feb. 2017
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 94481

Voorgaande reizen:

26 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: